گفت وگوی تلفنی آستین و گالانت درباره حمله به الحدیده یمن

وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگو با وزیر جنگ صهیونیستی نسبت به حملات این رژیم علیه لبنان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، پنتاگون اعلام کرد «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در یک تماس تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌اند.

آستین در صحبت‌های خود بدون اشاره به جان باختن غیرنظامیان در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، تنها نسبت به حمله به ارتش لبنان ابراز نگرانی کرده و از صهیونیست‌ها خواسته است تا اقداماتی را برای تضمین امنیت ارتش لبنان و صلح‌بانان سازمان ملل در لبنان انجام دهد.

بنابر اعلام پنتاگون، وزبر دفاع آمریکا همچنین به یوآو گالانت گفت که واشنگتن از انتقال کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه بیت حانون به شمال غزه استقبال می‌کند و از اسرائیل می‌خواهد اقداماتی را برای رسیدگی به وضعیت وخیم آنجا انجام دهد.

به گزارش رویترز، ارتش لبنان روز یک‌شنبه اعلام کرد در حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو ارتش در جنوب لبنان سه سرباز به شهادت رسیدند.

اما صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند که هدف آن‌ها نیروهای حزب‌الله است و سپس عذرخواهی کرد و گفت که ارتش اسرائیل علیه ارتش لبنان عملیاتی انجام نداده است.

همچنین نیروهای حافظ صلح‌ سازمان ملل در لبنان موسوم به یونیفل نیز می‌گوید که نیروهایش چندین بار مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

پنتاگون تصربح کرد: لوید آستین نگرانی عمیق خود را در مورد گزارش‌های حملات علیه نیروهای مسلح لبنان ابراز کرد و از اسرائیل خواست تا امنیت و ایمنی نیروهای مسلح لبنان و نیروهای یونیفل را تضمین کند.

واشنگتن هفته گذشته نیز نامه‌ای به مقامات صهیونیستی نوشت و خواستار اقدامات مشخص برای رسیدگی به بحران انسانی در غزه شد.

جنگ رژیم صهیونیستی در غزه که تاکنون به کشته شدن نزدیک به ۴۳ هزار فلسطینی غیرنظامی منجر شده است، تقریباً کل جمعیت ۲.۳ میلیونی نوار غزه را آواره کرده و باعث بحران گرسنگی و شرایط بد انسانی در منطقه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
    0 0
    دروغگو خودت داری بهشون سلاح میدی بعد حرف مفت میزنی
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
    0 0
    ارتش خائن و بی ناموس اسراییل به زودی نابود خواهد شد
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
    0 0
    الکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس